Novice
13.08.2008

Crown: Podvojite storilnost


Podjetje Crown Lift Trucks je svojim serijam regalnih in paletnih viličarjev dodal še dve posebni aplikaciji. WD 2300S dvojni regalni viličar s pritegljivo dvižno ploščo je oblikovan po najnovejši tehnologiji natovarjanja v skladiščih. Istočasno lahko prevaža dve paleti, vsako težko 1000 kg. Zato so lahko tovornjaki raztovorjeni v polovičnem času.

Vilice lahko dvignejo tovor, težak do 1000 kg na maksimalno višino do 2100 mm, nosilci vilic pa omogočajo do 1000 kg dodatne obremenitve (ali 2000 kg s spuščenimi vilicami). Ozko vozilo (skupno le 712 mm) olajša transport večjih tovorov in omogoča natančnejše nalaganje na tovornjak.

WD 2300S je idealen za aplikacije v majhnih špediterskih ali transportnih skladiščih. Prostor, namenjen upravljavcu, je ergonomsko oblikovan tako, da omogoča hitro in udobno premagovanje tudi daljših razdalj v skladiščih. Upravljavec bo prav tako zadovoljen z boljšo okretnostjo na majhnem prostoru.

  WP 2340S paletirnik s fiksnim prostorom za operaterja je namenjen pretovarjanju do 2000 kg težkih tovorov na daljših razdaljah. Čvrsta platforma je v celoti izdelana iz jekla, oblazinjeno ozadje operaterjevega prostora ter ročka, na katero se lahko oprime, sta namenjeni varnosti in udobju. Preko daljših razdalj se tovor namreč prevaža tako, da so vilice na zadnjem delu vozila. Z eno ročko operater krmili, z drugo pa se oprime držala.

Vse je pod kontrolo
Pri obeh modelih je maksimalno zmanjšano premikanje zapestja in rok. To omogoča patentirana kontrolna ročica X10TM. Ročica omogoča vizuelno in tipalno razlikovanje med kontrolami, operater lahko tako dela še bolj produktivno. Ročice lahko upravljate z levo ali desno roko (levim ali desnim palcem), zaradi česar je vožnja tako naprej, kot nazaj, hitrejša. Gumb zajček/želva omogoča dva načina programiranja vožnje glede na izkušnje operaterja in okolje, v katerem dela.

Zaradi kontrole delovanja motorja (Separately Excited Motor - SEM) je pospeševanje bolj gladko, zaviranje pa učinkovitejše. Tudi na naklonih je hitrost konstantna, ne glede na natovorjenost. Varovalna zapora preprečuje nenamerno premikanje, ko so na naklonu zavore sproščene.



« Nazaj