Novice
17.10.2008

STEYR MOTORS


Podjetje STEYR MOTORS je dobilo inovativno nagrado že drugič zapored. To leto je podjetje STEYR MOTORS ponovno dokazalo, da je mednarodno ambiciozno podjetje korak naprej glede inovacij.

Pomožni generator je bil razvit zgolj za dizelske električne operacije za avtobusne tramvajske  prevoze, ki opravljajo javni transport v mestih z avtobusno mrežo. Ta novi generator je bil razvit zato, da je bila mestnim  avtobusom dana priložnost, da se ločijo od tramvajske mreže ter, da delujejo zgolj na električne dizle. Možnost ločljivosti od napajalnika je seveda obstajala, vendar je bilo delovanje pomožne vožnje v večini zelo revno.

Novi električni generator podjetja Steyr Motors in električni generator ESW iz severne Nemčije, sta imela različne izdelke v svoji ponudbi. Namesto prejšnjih voznih motorjev, ki so bili zelo težki ter nizke hitrosti, se sedaj uporablja STEYR MOTORS lahko konstrukcijo dizlov. Splošno je nekaj zahtev, ki jih morajo avtobusi izpolnjevati. Po eni strani bi moralo biti v avtobusu potnikov kolikor jih gre lahko notri, po drugi strani pa bi morala teža vozila ostati čim nižja, da se lahko ohrani energija. Dodatni izziv je bil, da se združi močna motorna storitev in nizke emisije izpuhov. Ob vseh teh zahtevah smo se končno odločili, da potrebujemo lahek, kompaktni, a zmogljiv dizelski generator, pojasnjuje Michael Aschaber, glavni v razvoju pri STEYR MOTORS. Resnično novo pri tem polju aplikacij je, da avtobusi lahko dosežejo hitrost 60-70 km/h in to hitrost lahko obdržijo dalj časa. Torej, ne da samo obkrožajo majhne lokacije ali ulice vlakov, kjer je kontaktna črta lahko slaba, ampak se lahko uporabljajo npr. na avtocestah ali na cestah med dvema mestoma, pravi DI Frank Matzen iz ESW. Motorji so se začeli uporabljati v dveh tipih avtobusov od Neomana. Ti avtobusi so bili že prodani v italijansko mesto Modena in v Venezuelo. 18 metrsko dolgi avtobus ima 275 PS (200 kW) za dobro uporabo v prometni konici južnoameriškega glavnega mesta. Kakor koli že, tam so nadaljnje možnosti na trgu z vozno proizvodnjo Neoplan. DI Christian Vana iz Neomanna o možnosti rabe avtobusov: »Po vsej Evropi je 25.000 voznih avtobusnih tramvajev, ki bi morali biti od časa do časa zamenjani. Vedno pa bo odprt in predstavljen nov sistem, ne samo v Evropi, ampak tudi v Latinski Ameriki in celo v državah kjer proizvajajo nafto.« V Avstriji najdemo še vedno avtobusni tramvajski sistem in sicer v Linzu in Salzburgu.



« Nazaj