vilicarji

viličarji / om / čelni / vsi / xd-25-30

XD 25 - 30 zoom

tehnične specifikacije

Nosilnost: od 2500 do 3000 kg

Višina dviga: do 6475 mm

Pogon: diesel
povpraševanje

XD 25 - XD 30


Vozniku prijazen Design, pri katerem je bila pri razvoju na prvem mestu ergonomija. Vozilo je bilo orisano tudi s strani avtomobilskega oblikovalca Zagato. Kompaktne dimenzije mu omogočajo delo tudi v manjših prostorih ali kontejnerjih. Kompletno ločen modul voznikovega sedeža (FSC [Full Suspended Cab]-System) zmanjšuje vibracije na minimum, popolna dušitev pa zmanjša glasnost. Serijski sedež MSG 20 močno zvišuje udobje. Ergonomija na voznikovem mestu ni opcija, ampak standard. Stransko od voznika nameščena upravljalna ročica, kot v avtu razporejeni pedali in perfektna vidnost nudijo vozniku udobno delovno pozicijo in omogočajo intuitivno delo brez času navajanja Šasija je bila popolnoma novo razvita + konstruirana po FEM [Finite Elemente Metodi] in proizvedena toga na torzijo. Optimirani varilni zvari in upogibanja zagotavljajo povišano stabilnost. Modularna zgradba omogoča optimalen dostop na vseh internih komponentah.

S filtrom za saje in katalizatorjem se glede izpuhov izpolnjujejo najvišje zahteve. Motorji so proizvedeni posebno za namestitev v viličarjih; termična stabilnost, lahki za vzdrževanje in manjša poraba pa so njihove značilnosti. Posebno za težko-tovorna dela je dobavljiv tudi dizelski motor Yanmar s 50 kW (delovna prostornina 3,3 litra).
Popolnoma novo predelan pogon, tipa Graziano TLX 30, skrbi za to, da moč motorja pride do dna. Velikodušno dimenzionirana AKEBONO zavora bobna s 310 mm ø zagotavlja tudi s tovorom varno upočasnitev.
Polno avtomatski hidrodinamični pogon skrbi za mehko vožnjo, pri nakladanju in razkladanju je podprt preko Inching pedala, ki omogoča še bolj občutljivo urejanje vozne hitrosti. Hitrost, dvižna sposobnost in vlečna moč na najvišjem nivoju skrbijo za zmogljivost obračanja blaga.
Hidravlično upravljanje ter premer krmila 300 mm omogočata nežno in natančno upravljanje. Potrebne upravljalne moči, optimirane preko Load-Sensing sistema, ležijo precej pod 20 N.
Nova gred povečuje krmilni kot, kar pomeni da so obračalni radiji in delovne širine minimalne.
Popolnoma nov dvižni steber, s ploščatimi  profili drogov in optimiranimi nosilci vilic, skrbi za boljšo preglednost.  Velikopotezno konstruiran dvižni agregat dela z visoko dvižno zmogljivostjo in z zelo majhno obrabo. Visoka dvižna hitrost pomeni majhen obratovalni čas in stroške. Standarni opremljeni s simplex, duplex ali triplex mehanizmom, steber višine 6475 mm. Poleg tega je dobavljiva dodatna hidravlika in številne nadgradnje naprave kot opcija. 3,0 t dvižni mehanizem je z nosilci vilic opremljen s 6 rolami.
Izbirate lahko med številnimi opcijami, ki dvigujejo fleksibilnost vozila: voznik- zaščitne kabine različnih izvedb, dodatna hidravlika, vgrajen stranski drsnik, delovni reflektor, rotacijska luč, osvetlitev za cestno vožnjo, kontejnerska izvedba, katalizator, filter za saje.

« Nazaj