vilicarji

viličarji / om / čelni / vsi / xd-60-100

XD 60 - 100 zoom

tehnične specifikacije

Nosilnost: od 6000 do 1000 kg

Višina dviga: do 7.500 mm

Pogon: diesel

Datoteka: XD 60 - XD 70 - XD 80 - XD 100.pdf
povpraševanje

XD 60 - XD 70 - XD 80 - XD 100


Pri tem viličarju je zagotovo stil podrejen funkcionalnosti, saj se povezuje celo z optimalnim izkoristkom prostora in obzirnostjo na zdravje uporabnika. Udobje se izraža v lahki dostopnosti, sedež in krmilo sta popolnoma nastavljiva, potrebne so najmanjše moči pri upravljanju (tako uporabni ventilski blok kot tudi krmiljenje), na voljo pa je tudi zelo jasno viden LCD zaslon. Voznikovo mesto je prostorno, pedala so enako razvrščena kot pri osebnih vozilih, na voljo pa je tudi večje odlagalno mesto. Vibracije se reducirajo na minimum – ne samo zaradi pridušenega sedeža (Supercomfort MSG85, Grammer), ampak tudi zaradi izvedbe kabine (F.S.C.: Full-Suspended- Cab-System). Zagotovljen je pogled radija 360° zaradi velikega okna na novo razvitem dvižnem ogrodju, zadnje odprtine in panoramske strehe iz lexana.

Lahko vzdrževanje je pomembno znamenje pri tej družini viličarjev, ki je uporaben tudi v najtežjih delovnih pogojih. Motorno ohišje je hitro dostopno zaradi dveh praktičnih pokrovov.  Voznikov prostor je hitro dostopen zaradi hidravličnega sistema, ki je prevesen in tako omogoča dostop do vseh poddelov. Varnost je naslednji pomemben kriterij nove produktne družine. Izpolnjuje norme standarda ISO-3691.
Vedno, ko voznika ni na krovu viličarja, se zavaruje: blokiranje hidravličnih funkcij pri ustavitvi motorja in avtomatski vklop zavore; blokiranje vseh hidravličnih funkcij in aktivacija zavore, če voznik zapusti viličarja; stikalo v sili za izklop celotne električne naprave, povezan z varovalko vozila.
Novi motorji NEF-Turbo-Diesel podjetja Iveco za 60 in 70 metrski cent, in turbo-nakladalno-zračni hladilnik za 100 metrskih centov, so rezultati novega projekta, ki zagotavlja visoko zmogljivost in majhno porabo. Prednosti so maksimalni vrtilni moment in visoka zmogljivost.
Turbo motor skrbi za moč od 74 kW že pri 2.300 obratih in vrtilnem momentu 398 Nm pri 1.400 obratih, medtem ko Turbo- hladilnik nakladalnega zraka povzpne moč na 94 kW in vrtilni moment na 500 Nm.
Ta viličar ima pogon preko ZF proizvedenega hidrodinamičnega pogona, ki je posebno proizveden za velike napore. Vsebuje elektrohidravlično upravljanje sklopke preko proporcionalnih ventilov, elektronsko upravljanje s tipkami, ki omogoča natančno vožnjo do tovora, ima 3 stopnje vožnje naprej in nazaj, avtomatski pogon, avtomatsko prilagajanje na stil vožnje uporabnika. Viličar je tih in opremljen s sistemom za samo diagnozo.
Zadnji gredni most je od proizvajalca Kessler in je opremljen z oljnimi zavorami z diski: idealno za težja dela, v vsaki situaciji skrajšane ustavljalne poti, perfektno doziranje pri zavorah, brez potrebe po vzdrževanju.
Vodilna os je proizvedena iz litine, zato je bolj odporna in kompaktnejša, razpolaga pa z visokim smernim zasukom preko optimalnega obračanja.
Novo dvižno ogrodje s profilom „C” nosilnostjo je serijsko opremljen s ploščo in 6 vodilnimi koluti,  to pa zagotavlja maksimalno stabilnost. Na voljo so simplex, in triplex dvižni mehanizmi z višino dviga vse do 7.500 mm.

« Nazaj