vilicarji

viličarji / om / skladiščni / vsi / xop-07ac

XOP 07ac zoom

tehnične specifikacije

Nosilnost: 700 kg

Pogon: električni

Datoteka: XOP 07ac.pdf
povpraševanje


Nizki vertikalni nakladalec.

Novo konceptno ohišje je načrtno izdelan z metodo Finite Element (FEM). Pri XOP 07ac sestavljajo strukturo tri ustaljene podporne točke. Pogonsko kolo je locirano centralno. Vozilo ima zmanjšano velikost pogonskega kolesa / nalagalnega kolesa; medosna razdalja omogoča vozilu da se lahkotno premika v ozkih prostorih in premaga neenakost talnih oblog. Vse pokrite plošče so narejene iz visoko gostega polietilena (HDPE), ta material je elastičen in odporen proti udarcem. Isti material je uporabljen za baterijsko kabino. Vozilo ima ohišje, ki ima 24 V baterijo z kapaciteto do 480 Ah. Baterije so lahko sestavljene iz DIN EN 60254-2 standardnih komponent. XOP 07ac ima zmogljivost do 700 kg pri razdalji 600 mm od tal.
Zelo ergonomično načrtovana lega upravitelja ima strukturo, ki vsebuje uporabni panel, krmilno ogrodje in baterijsko kabino. Stojišče ima mehko, nedrsečo podlago in je samo 160 mm nad tlemi. Stojišče se maksimalno dvigne za 1.200 mm. Motor ima simbolično moč 3 kW. Zaradi trifazne tehnologije je možno doseči naslednje koristi: tiho delovanje, varčevanje z energijo, nizko električno porabo. Motor je fiksno pritrjen. Električni kabli na motorju se ne premikajo, ampak povečajo zanesljivost vozila. Črpalni motor ima simbolično moč 2.2 kW. XOP 07ac viličar ima električni servovolan v kombinaciji z (Easy Drive) ročnim krmiljenjem, kjer so vse kontrole dosegljive upraviteljevi roki. Krmilni motor ima nominalno moč 0.6 kW. XOP 07ac viličar je opremljen s tremi zavornimi sistemi: storitvene zavore, prestavne zavore, nujne parkirne zavore.
Ta izčrpni zavorni sistem naredi vozilo popolnoma varno. Viličar je opremljen z novo MOSFET tehnologijo, na podlagi električnega sistema, ki omogoča kontrolo nad motorjem. Ta naprava dela kot frekvenčni menjalnik, pretvarja baterijsko napetost v trifazni napetostni sistem za delovanje motorja. Krmilni motor je narejen z MOSFET tehnološko kartico. Podatkovna zveza pride z CAN avtobusno tehnologijo in uporabo avtomobilskih spojk za večjo zanesljivost.


« Nazaj